هتل الماس 2 مشهد ، باشکوه ترین هتل در خراسان
نوشته شده توسط : gheirati

آیا تاکنون برای رزرو هتل در مشهد اقدام کرده اید؟ در این مقاله وبلاگ گردشگری های هتل تصمیم دارد شما را با یکی از مجلل ترین و با شکوه ترین هتل های پنج ستاره مشهد، هتل الماس 2 مشهد آشنا کند. همراه ما باشید:

هتل الماس 1 در سال 1395 شروع به کار کرده و موفقیت این هتل در طی یکسال موجب شده تا سرمایه گذاران گروه هتل های الماس را مجاب به این کند که شعبه دیگری از آن را روی کار بیاورند. بنابراین پس از یکسال هتل الماس 2 فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده است.

هتل الماس 2 مشهد

اگر به دنبال اقامتی راحت و همچنین در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) هستید، هتل پنج ستاره الماس 2 مشهد بهترین گزینه نیز برای شما است. این هتل در سال 1396 شروع به کار کرده و توانسته است در زمان خیلی کم نام خود را در بین هتل لوکس و پنج ستاره شهر مشهد بگنجاند. در نگاه اول با معماری خیره کننده نمای آن رو به رو خواهید شد که سعی در جلب رضایت شما دارد.

این هتل نیز برای افرادی پیشنهاد می شود که بیشتر به دنبال رزرو هتل نزدیک حرم هستند، چرا که مهمانان هتل الماس 2 می توانند در فاصله ای کمتر از 8 دقیقه به حرم مطهر دسترسی پیدا کنند. از دیگر مزیت های این هتل می توان به دسترسی آن به بازار هایی همچون بازار رضا و بازار 17 شهریور اشاره کرد که این امکان را برای زائران فراهم آورده که برای خرید سوغات مسافت زیادی را طی نکنند.

اتاق ها و سوئیت های هتل الماس 2

هتل الماس 2 بنایی با 25 طبقه است که اقامتی لوکس و بیادماندنی در معماری شیشه ای و خیره کننده خود را برای مهمانان به وجود می آورد. این هتل نیز از تمام سبک های معماری استفاده کرده و هر طبقه را به یکی از این سبک ها همچون ایران باستان، روسی، آفریقایی و... اخصاص داده است. در کل این هتل پنج ستاره تعداد 217 واحد را با دکوراسیون هایی که تلفیقی از تمدن های کهن جهان است را در خود جای داده است.

در کنار این اتاق ها سوئیت هایی ارائه شده است که هر کدام از آن ها دارای خدمات منحصر به فردی می باشند. در سوئیت های پرزیدنت منو انتخابی برای سه وعده غذایی (صبحانه، ناهار و شام) و همچنین کافی شاپ با پذیرایی بی نظیر در هرساعت از روز که بخواهند ارائه شده است. همچنین سوئیت دیگری به نام سوئیت هانی مون در کنار پذیرایی روزانه با میوه، شیرینی تازه و شربت را هم در منوی خود قرار داده است. خدمات گل آرایی هم در این سوئیت ارائه شده است و زوج های جوان می توانند از آن ها استفاده کنند.

خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل

بخش قابل توجهی از جذابیت هتل را، رستوران های آن تشکیل داده اند. رستوران فیروزه یکی از این رستوران ها می باشد که چشم انداز زیبایی از حرم مطهر و شهر را به نمایش گذاشته است. همچنین رستوران روف گاردن در بخش دیگری از هتل با فضای آرامش بخش و خاص خود آماده پذیرایی از مسافران می باشد. رستوران و تالار پانوراما هم با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فست فود و کیک های خوش طعم منتظر حضور گرم مهمانان می باشد.

استخر، سونا و جکوزی، خدمات اسپا ( ماساژ و مراقبت از بدن) از امکاناتی می باشند که بخش آبی هتل این هتل را تشکیل داده اند. برایمراسم های مختلف سه سالن همایش ارائه شده است که مسافران می توانند با توجه به چگونگی مراسم یکی از آن ها را برگزینند.

از دیگر امکاناتی که در این هتل ارائه شده است می توان از ترانسفر فرودگاهی و راه آهن، اینترنت پرسرعت و پارکینگ، روم سرویس 24 ساعته، خدمات اسپا، تاکسی سرویس، نمازخانه، کافی نت و... نام برد.

و اما رزرواسیون های هتل

برای رزرو هتل نزدیک حرم و همچنین رزرو هتل الماس 2 می توانید به رزرواسیون های هتل مراجعه کرده و اقدامات لازم جهت رزرو هتل مشهد را انجام دهید. 





:: برچسب‌ها: رزرو هتل مشهد , رزرو هتل 5 ستاره مشهد , رزرو هتل نزدیک به حرم , رزرو هتل در مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: